Mm

https://mm1ink.net/iw6WYEn

Star 2

Star Click

Monday, October 19, 2009

ပဋိစၥသမုပ္ပါဒ္ စက္ရဟတ္ ဆိုသည္မွာ

ပဋိစၥသမုပ္ပါဒ္ စက္ရဟတ္ ဆိုသည္မွာ

၁။   လူ၊နတ္ျဗဟၼာ ခႏၶာငါးပါးတုိ႔၌ရိွေသာ အနိစၥေဘး၊ ဒုကၡေဘး၊ အနတၱေဘးတုိ႔ကို ဖံုး၀ွက္ကြယ္ကာ၍ေနေသာ အ၀ိဇၨာတည္းဟူေတာ အေမွာင္ဓတ္ၾကီး တစ္ခုသည္ သတၱ၀ါတို႔ဧ။္ စိတ္ထဲ၌ အျမဲကိန္း၀ပ္၍ေနဧ။္။
၂။   ထိုအ၀ိဇၨာရိွေနျခင္းေၾကာင့္ ပစၥဳပၸန္ခႏၷာကိုသာယာေမွာက္မွား
သည့္အတြက္ သူ႔အသက္ကို သတ္ျခင္း၊ သူဥစၥာကို ခိုးယူျခင္း စေသာ အကုသိုလ္ မေကာင္းမႈတို႔ကို ျပဳၾကကုန္ဧ။္။ ေနာက္ဘ၀ခႏၷာကိုေမွာက္မွားသည့္အတြက္ ဒါနအမ်ိဳးမ်ဳိး၊ သီလအမ်ဳိးမ်ဳိး၊ ေမတၱာ စေသာ ဘာ၀နာအမ်ိဳးမ်ဳိး ဟူေသာ ကုသိုလ္မႈတို႔ကိ ျပဳၾကကုန္ဧ။္။ ထိုေကာင္းမႈ၊  မေကာင္းမႈ ၂-ပါးသည္ သခၤ ါရ မည္ဧ။္။
၃။   ေကာင္းမႈ၊ မေကာင္းမႈကိုျပဳၾကသည့္အတြက္ ေသသည္မွေနာက္ကာလ ဘ၀တစ္ပါးတြင္၀ိညာဥ္ဟူေသာ စိတ္တစ္ခုသည္ ျဖစ္ေပၚေလဧ။္း။
၄။   ၀ိညာဥ္ ဟူေသာစိတ္ ျဖစ္ေပၚလွ်င္ ထို၀ိညာဥ္ဧ။္ တည္ေနရာရုပ္ခႏၶာအိမ္နွင့္ ၀ိညာဥ္ဧ။္ အကိုင္းအခက္ ျဖစ္ကုန္ေသာ ဖႆ၊ ေ၀ဒနာ အစရိွေသာ နာမ္ခႏၶာတို႔သည္တစ္ျပိဳင္နက္ ျဖစ္ေပၚကုန္၏။
၅။   ရုပ္ခႏၶာ၊ နာမ္ခႏၶာ ၂-ပါးျဖစ္ေပၚလွ်င္ စကၡဳ၊ ေသာတ၊ ဃာန၊ ဇိ၀ွာ၊ ကာယ၊ မေနာ-ဟူေသာ ဒြါရ ၆-ပါး၊ တံခါးး၆-ပါးတို႔သည္ ျဖစ္ေပၚကုန္၏။
၆။   ဒါြရ၆-ပါးျဖစ္ေပၚလွ်င္ ထိုဒြါရ၆-ပါးတြင္ ခိုက္လာဆိုက္လာေသာအာရံု ၆-ပါးတို႔ကို စိတ္၏ေတြ႔ျခင္းဟူေသာဖႆ ၆-ပါးတို႔သည္ျဖစ္ေပၚကုန္၏။
၇။   ဖႆ၆-ပါးျဖစ္ေပၚလွ်င္ ထိုအာရံု၆-ပါးကိုခံစားမႈ စံစားမႈ ဟူေသာေ၀ဒနာ၆-ပါးတို႔သည္ ျဖစ္ေပၚကုန္၏။
၈။   ေ၀ဒနာ ၆-ပါးျဖစ္ေပၚလွ်င္ ခံစားဖို႔ စံစားဖို႔ အာရံု၆-ပါးကို သာယာတြယ္တာေသာ တဏွာ ၆-ပါးတို႔သည္ ျဖစ္ေပၚကုန္၏။
၉။   တဏွာ ၆-ပါးျဖစ္ေပၚလွ်င္ အျပင္းအထန္ စဲြလန္းေသာဥပါဒ ါန္တရား ၄-ပါးတို႔သည္ ျဖစ္ေပၚကုန္၏။
၁၀။ ဥပါဒါန္တရားစဲြလန္းမႈေၾကာင့္ ကာယကံ ၀စီကံ မေနာကံ တည္းဟူေသာ ကုသိုလ္ အကုသိုလ္ကံ ၃-ပါးတိုံသည္ျဖစ္ေပၚလာကုန္၏။
၁၁။ ကုသိုလ္ကံ အကုသိုလ္ကံ ျဖစ္ေပၚလွ်င္ ေနာက္တစ္ဖန္ ဘ၀အသစ္ ျဖစ္ေပၚျပန္၏။
၁၂။ ဘ၀သစ္ျဖစ္ေပၚလွ်င္ အိုျခင္း၊ ေသျခင္း ေဘးၾကီး ၂-ပါးတို႔သည္ အျမဲျဖစ္ေပၚလာကုန္၏။

         ဤကား အနမတဂ္ဂသံသရာ၌ အစဥ္တစိုက္ျဖစ္ပြား၍ေနေသာ ပဋိစၥသမုပ္ပါဒ္ ရဟတ္စက္ခ်ား လမ္းမွားလမ္းဆိုးအေၾကာင္းၾကီးေပတည္း။


           ေက်းဇူးရွင္ လယ္တီဆရာေတာ္ဘုရားၾကီး စီရင္ေရးသားေတာ္မူေသာ ကမၼဌာန္းက်မ္းၾကီး(တတိယအၾကိမ္) စာ-၁၁၅၊ ၁၁၆ မွကူးယူျဖန္႔ေ၀ပါသည္။
--
အရြယ္ခ်င္း မတူရင္...............
ေနရာခ်င္း မတူရင္...............
အျဖစ္ခ်င္း မတူရင္..............
အသိခ်င္း မတူႏိုင္ပါဘူး.........
ဒါေလးေတာ့
နားလည္သင့္တာေပါ့..................

No comments:

Post a Comment